امنیت غذایی از ارکان امنیت ملی است همه آنچه باید درباره حساسیت فصلی بدانید جلوگیری از ۳ هزار سقط عمد جنین سالم در کشور حریق منزل مسکونی در بلوار میرزا کوچک خان + تصویر حادثه(۱۳ اردیبهشت) شاهرخ‌خان دستگیر شد (۱۳ اردیبهشت) بارش باران و لغزندگی معابر در جاده‌های خراسان رضوی (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) جزئیات لحظه پیدا شدن «یسنا دیدار» از زبان کایت سوار نیشابوری+فیلم برخورد مرگبار کامیون با پژو پارس در نزدیکی مشهد با ۲ کشته و زخمی (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدئو | توضیحات مدیر‌عامل هلال احمر گلستان درباره پیداشدن یسنا، دختر گم‌شده ترکمن یک سوم شهرستان‌های خراسان رضوی فاقد مرکز پزشکی قانونی هستند مشهد، میزبان سومین همایش ملی مدیران خیریه دارالاکرام| بورسیه تحصیلی برای ۸ هزار دانش‌آموز نیازمند روایت مادر «یسنا دیدار»، از روز ناپدیدشدن دختر ۴ ساله‌اش + فیلم آخرین اخبار از عملیات جست‌وجوی «یسنا»، دختر گم‌شده ترکمن + ویدئو (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) آشنایی با خواص سبزی‌های فصل بهار| نوبرانه‌های بهاری ضامن سلامتی این سبزی، کلیه‌ها را تصفیه و استخوان و دندان‌ها را تقویت می‌کند
سرخط خبرها

بازداشت یک مال‌خر در مشهد که معتادان را مجبور به سرقت می‌کرد

  • کد خبر: ۲۰۲۶۳۷
  • ۰۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۱
بازداشت یک مال‌خر در مشهد که معتادان را مجبور به سرقت می‌کرد
معتادان سارق، سرنخ رسیدن پلیس به یک مال‌خر مرموز در مشهد شدند.

به گزارش شهرآرانیوز مرد معتاد به‌سختی کیسه روی دوشش را حمل می‌کرد. هیچ خودرویی حاضر نبود او را با وضعیتی که داشت سوار کند. مرد کیسه به دوش که مشخص بود موادمخدر، جوانی‌اش را خیلی زود به یغما برده است، ناچار بود حاشیه خیابان را پیش بگیرد و پیاده به سمت مقصدش برود. هر چند حرکت‌هایش آهسته بود و برای برداشتن هر قدم کلی چرت می‌زد، اما مأموران پلیس تمام حرکت‌هایش را زیرنظر داشتند.

او سرنخ اصلی‌شان برای رسیدن به یک مال‌خر بود، ازاین‌رو با صبر و حوصله و به‌طور نامحسوس زیرنظرشان بود تا جایی که پس از گذشت زمان زیادی، مرد معتاد وارد یک انبار ضایعاتی در محدوده جاده سیمان شد و لحظاتی بعد با دست‌خالی از آن خارج شد. اینجا بود که مأموران برایشان مسجل شد که به یک مال‌خر رسیده‌اند.

ماجرای این پرونده به مدت‌ها قبل بازمی‌گشت و کارآگاهان پلیس آگاهی مشهد در تعقیب مال‌خر‌ها به اطلاعاتی رسیده بودند که نشان می‌داد فردی با دایرکردن یک انباری در جاده سیمان، سارقان معتاد را وادار می‌کند که برایش سرقت کنند و پس از تحویل کالا‌های سرقتی، به‌ازای پول موادمخدر صنعتی دریافت کنند.

در این مأموریت، کارآگاهان چندین روز این پاتوق شرارت را زیرنظر گرفتند و با تعقیب سارقان معتادی که کالا‌های سرقتی را به این انبار تحویل می‌دادند، متوجه شدند که ظنشان درست بوده است. در ادامه با اعلام موضوع به مقام قضایی، دستورات لازم را دریافت کردند.

به گفته رئیس پلیس آگاهی مشهد، مأموران وارد عمل شدند و ضمن دستگیری گرداننده این انبار، دو سارق را که برای فروش اموال مسروقه به این پاتوق آمده بودند، دستگیر کردند.

سرهنگ مصطفی صادقی افزود: در این عملیات در بازرسی از محل ۸۲‌بسته مواد‌مخدر بسته‌بندی شده آماده توزیع شامل هروئین و شیشه کشف شد. همچنین بیش از صد قلم اموال مسروقه شامل سیزده دستگاه دوچرخه، هفده حلقه لاستیک زاپاس، تعدادی فرغون، چندین متر فیبر نوری، پانزده عدد چراغ معابر عمومی و مقادیر زیادی آهن‌آلات و کابل‌های برق مسروقه کشف شد.

وی خاطر نشان کرد: متهم چهل ساله پس از انتقال به کلانتری، در بازجویی‌ها به خرید اموال مسروقه از معتادان و توزیع مواد‌مخدر در بین آن‌ها اعتراف کرد. متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->